FANDOM

Microtech – jedna z największych na świecie Korporacji, pomimo że robi tylko jedną rzecz, którą robi ją bardzo dobrze. Jest to budowa pełnowymiarowych komputerów. Wszystkie swoje poty wylewa na ulepszaniu swoich systemów komputerowych, bez babrania się w komputerach cybernetycznych czy minikomputerach. Wszystkie ich komputery są używane przez inne firmy do projektowania tych typów systemów.

Microtech jest przemysłowym standardem. Agencje obrony na całym świecie polegają na urządzeniach Microtechu, Euro-Space Agency ma ich kilka. Będąc specjalistami w dziedzinie wielkich komputerów, Microtech nie martwi się o zdobywanie zastrzeżonych danych poprzesz szpiegostwo, jak i chronieniem się przed takimi kradzieżami. Microtech musi być bardzo czujny, ponieważ istnieje wiele Korporacji chętnych go wyeliminować. To są powody dla których Microtech stara się zwiększać swoje wojskowe i finansowe bezpieczeństwo. Głównym udziałowcem w dochodach jest Stephen Lew mający aż 55,5% tego co zbiera Korporacja[1].

Sprzęt i zasoby Edytuj

Rok 2020 Edytuj

Sprzęt i zasoby Microtech w roku 2020[1]:

  • 6 miejskich pojazdów szturmowych AV-4,
  • 10 helikopterów,
  • 2 samolotów Osprey II,
  • 3 korporacyjnych odrzutowców,
  • Każde biuro posiada klinikę z oddziałem chirurgicznym,
  • Microtech nie posiada platformy orbitalnej, ale nieraz wykorzystuje wynajęty do swoich eksperymentów statku kosmicznego Hermes.

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Cyberpunk 2020