FANDOM

Welcome to Night City – podręcznik do systemu Cyberpunk 2013. Opisuje wszystkie aspekty świata gry.

Zawiera oś czasu od późnych lat 80 XX wieku do 2013 roku. Zaznaczone są na niej wydarzenia takie, jak Wojny Korporacyjne, kryzys roku 1994 i inne. Podręcznik opisuje świat w roku 2013, aktualny system sprawiedliwości, rozpowszechnienie broni palnej i środki transportu oraz komunikacji w świecie.

Opisuje również samo Night City i jego środowisko, świat. Jeszcze w tym systemie było ono placeholderem umożliwiającym graczom wyobrażenie sobie mrocznego miasta pełnego kryminalistów. Dopiero w Cyberpunku 2020 stało się ono konretnym miejscem z własną historią.

Zawiera Never Fade Away, mini przygodę dla początkujących graczy. Występują w niej legendarne postacie Johnny Silverhand oraz Alt Cunningham. W przygodzie są podane wszystkie istotne informacje o głównych korporacjach, czyli założyciele, personel, bazy i tym podobne.

Co więcej, w podręczniku znajduje się kilka artykułów napisanych przez postacie w świecie Cyberpunka, co ma posłużyć jako narzędzie do wczucia się w świat.