FANDOM

ZetatechKorporacja szybko wspinającą się w górę, zajmująca się projektowaniem wszczepów cybernetycznych oraz osprzętu i oprogramowania komputerowego. Dzięki wielkim wysiłkom stworzyła małą niszę na rynku przemysłowym wykorzystując produkty wysokiej jakości, szpiegostwo przemysłowe i strategiczną aplikowaną przemoc. Największym udziałowcem jest Bob Rosemont z Nowego Jorku posiada on aż 58,8% udziałów. Zetatech posiada swe Biura regionalne w San Francisco oraz San Jose[1].

Polityka Edytuj

Zetatech rozprzestrzeniając swą działalność na cały świat próbuje zyskać sobie dobrą markę, co zapewne doprowadzi ich do sukcesu i skoków dopływów pieniężnych. Co skończy się wykupieniem pomniejszych firm o podobnym zainteresowaniu Cybernetyką. Pozycja Zetatechu jest stabilna, co zaskakuje i nie podoba się większym wrogim ku niej Korporacjom[1].

Zetatech logo (fanart)

Fanart logo Zetatech

Sprzęt i zasoby Edytuj

Rok 2020 Edytuj

Korporacja posiada[1]:

  • 3 szturmowe pojazdy AV-4,
  • 3 helikoptery,
  • 1 prywatny odrzutowiec bazujący w Międzynarodowym Porcie Lotniczym San Francisco.

Każde ich biuro posiada własną klinikę pierwszej pomocy, ale tylko największe w San Francisco cieszyć się może pełnym zasobem medykamentów i urządzeń medycznych[1].

A-4995818-1460907962-1355.jpeg

Sprzęt wojskowy nie jest najlepszej jakości, cięższa broń jest dostępna w bardzo ograniczonych ilościach. Zetatech nie posiada własnego transportu powietrznego, dlatego też musi tę usługę wykupywać u innych Korporacji[1].

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Cyberpunk 2020